Ετοιμάζουμε ένα ποστ με δυνατές κοινωνικές διαφημίσεις και προς το παρόν μοιραζόμαστε την συγκεκριμένη. Με αφορμή αυτή την -παλαιότερη- διαφημιστική καμπάνια, τονίζουμε το πιστεύω μας ότι σε όποιο τομέα και αν εργαζόμαστε, πάντα πρέπει να κάνουμε κινήσεις με στόχο την κοινωνική ευαισθητοποίηση. Πόσο μάλλον οι διαφημιστικές που έχουν τόσο μεγάλη επιρροή στον κόσμο.
Η Cordaid είναι ένας διεθνής non-profit οργανισμός στην Ολλανδία γνωστός για τον αγώνα του για την στήριξη των αδυνάτων και την επικοινωνία των αναγκών τους στο ευρύ κοινό. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις μιλούν για την παγκόσμια φτώχεια. Ισχυρές εικόνες, σε μια διαφημιστική καμπάνια που ονομάζεται "People in Need". Παραθέτει την τιμή του κάθε στοιχείου σε αντιπαράθεση με τις πρώτες ανάγκες που θα μπορούσε να καλύψει. Αξιοποιεί την εικόνα για ευαισθητοποίηση του χρήστη, με επίκληση στο συναίσθημα χωρίς να έχει στόχο να αγοράσεις ένα αμάξι για να ξεπεράσεις το γείτονα σε χλιδή, στον δικό σου μικρόκοσμο.
Η οργάνωση Cordaid διαρθρώνεται γύρω από τη συμμετοχή, την βοήθεια και την ανοικοδόμηση στην Υγεία και την Ευημερία. Η συγκεκριμένη εκστρατεία αναπτύχθηκε από την creative director Magnus Olsso και τον φωτογράφο Calle Stolze, με παραγωγό τον Jan Willem Wiesenekker με Saatchi & Saatchi, Amstelveen. Η εκστρατεία "People in Need" έχει κερδίσει βραβείο στις Κάννες στο Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης. Δείτε περισσότερα για την Cordaid και στο facebook